Wednesday, October 10, 2012

Şapte celebrităţi care au avut boala Lyme cauzată de căpuşe

Mai multe vedete au suferit de-a lungul timpului de boala Lyme cauzată de muşcătura căpuşelor şi au încercat să informeze publicul cu privire la această infecţie care poate avea consecinţe grave.
George W. Bush
În 2007, raportul anual privind starea de sănătate a preşedintelui a arătat că în luna august a anului 2006 Bush a fost tratat pentru boala Lyme. Un purtător de cuvânt al Casei Albe a declarat că preşedintele a fost probabil muşcat de o căpuşă în timpul unei plimbări cu bicicleta. El a observat o erupţie pe piele pe care medicii au tratat-o rapid şi nu a avut alte simptome, potrivit CNN.
„Preşedintele nu va avea probleme de sănătate pe viitor din cauza acestei infecţii", a declarat Gary Wormser, un expert în boala Lyme.
Jamie Lynn Sigler
Actriţa, cunoscută pentru rolul ei din serialul „The Sopranos", a contractat boala Lyme în anul 2000. La început, artista a simţit furnicături în picioare, iar ulterior a paralizat. Medicii i-au făcut analize timp de cinci zile pentru a descoperi cauza, a relatat New Jersey Star-Ledger.
„A fost o experienţă care mi-a schimbat viaţa. Am realizat că pot să pierd totul într-o singură clipă", a mărturisit Jamie Lynn Sigler ziarului.
Actriţa şi-a revenit complet după ce au luat antibiotice.
Alec Baldwin
Presa a aflat puţine detalii despre boala actorului Alec Baldwin, dar el a declarat pentru New York Times că simptomele sale sunt cronice şi revin în fiecare an.
„În aceeaşi perioada a anului, mă simt foarte obosit", a spus Baldwin.
Daryl Hall
Duo-ul Hall and Oates a fost nevoit să-şi anuleze concertele din 2005, când Daryl Hall a fost diagnosticat cu boala Lyme, a scris USA Today . Cântăreţul a avut o erupţie pe piele şi simptome asemănătoare gripei.
„Din cauza acestei boli, nu am putut să performez în faţa fanilor, dar acum că medicii au identificat cauza bolii, sper să îmi revin repede şi complet şi să reiau concertele cu John Oates cât mai curând", a declarat Hall pentru o publicaţie din străinătate.
Amy Tan
Scriitoarea faimoasă pentru romanul „The Joy Luck Club", a suferit de halucinaţii misterioase, confuzie, dureri articulare şi de gât, senzaţie de amorţeală şi insomnie pentru mai mult de doi ani înainte să fie diagnosticată cu boala Lyme.
Până în acel moment, ea a consultat 11 medici diferiţi şi a plătit 50.000 de dolari pe facturi medicale, a relatat revista People. Până la urmă, scriitoarea a început să caute pe internet mai multe informaţii despre simptomele pe care le avea şi şi-a dat seama că putea să contracteze boala Lyme într-o călătorie în California, unde această boală este foarte des întâlnită. Deşi simptomele ei era grave, antibioticele au ajutat-o să îşi revină.
După această experienţă, Amy Tan a fondat o organizaţie caritabilă care să ajute la creşterea gradului de conştientizare privind boala Lyme.
Parker Posey
Actriţa a fost diagnosticată cu boala Lyme, în 2009.
„Pentru a mă vindeca am îmbinat medicina convenţională (antibiotice) cu remedii homeopatice şi suplimente", a spus ea într-o declaraţie. „Prima rundă de antibiotice nu a distrus toate bacteriile din corp, dar am luat decizia să întrerup tratamentul şi să apelez la medicina holistică. Cu ajutorul unui medic homeopat care m-a ghidat cu dieta şi mi-a dat suplimente naturale mi-am recăpătat vitalitatea", povestit Parker Posey.
RomaniaLibera.ro
24 Aprilie 2012

No comments:

Post a Comment